Reiseliv

Adm. dir. Stephen Meinich-Bache i Classic Norway.

Relanserer «Reisebransjeløftet»

Den norskeide reiselivsaktøren Classic Norway Hotels ønsker å gi ansatte i reiselivsbransjen i Norge en unik anledning til å få gleden av å oppleve det fineste av det vårt nærmeste ferieland kan by på – og gjenopptar suksessen med «Reisebransjeløftet».

Publisert Sist oppdatert

Norsk reiseliv har lagt bak seg sitt tøffeste år i moderne tid, og tusenvis av ansatte ble permitterte eller mistet jobbene sine. For mange har det vært et år der drømmer og muligheter måtte vike for usikkerhet og bekymring.

- I fjor sommer inviterte vi reiselivsansatte til å bo på våre hoteller og rorbuanlegg til en sterkt redusert pris, fordi vi ønsket at folk som jobber i reiselivet selv skulle få ta del i de gode reiseopplevelsene og øyeblikkene. Det ble en stor suksess, med flere hundre gjester på besøk, og vi hadde i utgangspunktet tenkt at «Reisebransjeløftet» skulle være noe vi inviterte til kun den helt uvanlige sommeren i fjor. Men vi har ombestemt oss, og nå gjentar vi suksessen, sier administrerende direktør Stephen Meinich-Bache i Classic Norway Hotels.

Etter en hektisk og god reiselivssommer i fjor, ble det utover høsten og vinteren stille og vanskelig for mange reiselivsbedrifter og -ansatte.

- Mange reisemåls-eiere har lagt bak seg en spesielt krevende tid. Men vi i Classic Norway Hotels tenker på alle de tusenvis av ansatte, som alene eller sammen med sine familier, har fått kjenne hvor tungt denne pandemien har truffet næringen.

Nå ser vi sommeren nærmer seg med lys og optimisme, og vi gleder oss sammen med tusenvis av reiselivskolleger i Reiselivs-Norge til nye og bedre tider.

Og Classic Norway Hotels ønsker å gi reiselivsmedarbeidere rundt om i landet en ekstra fin pris, sier Meinich-Bache og fortsetter:

- Vi ønsker at de skal få oppleve gleden av å reise i det som gjerne omtales som verdens fineste og hyggeligste land gjennom Reisebransjeløftet 2021.

De inviteres til å bo ved våre håndplukkede hoteller og rorbuanlegg til priser som vanligvis er forbeholdt egne ansatte. Vi relanserer dermed «Reisebransjeløftet», som i fjor ble benyttet av mange hundre reiselivsmedarbeidere i hele Norge. De var våre hedersgjester i fjor, og de skal være det i år. For vi inviterer dere som gjør Norge til verdens vakreste ferieland, avslutter Classic Norway Hotels-direktør, Stephen Meinich-Bache.

Powered by Labrador CMS