Norwegian Aqua som leveres fra verftet i mars 2025.

NCL gir flere opplevelser og større valgmuligheter for gjestene

Norwegian Cruise Line (NCL) presenterer nå selskapets nye merkevareposisjonering "MORE", som skal gi gjestene mer av det de liker best på cruiseferien—flere muligheter, flere opplevelser og flere eksklusive tilbud.

Publisert Sist oppdatert

Den nye "More at Sea™"-pakken inkluderer en betydelig oppgradering av drikkevarer med flere premium alternativer, flere måltider på spesialrestauranter og høyhastighetsinternett fra Starlink. "More" innebærer også mer underholdning, en ny app og nye bransjeledende attraksjoner.

Med en flåte som snart teller 20 moderne cruiseskip, tilbyr NCL over 600 unike ruter til 450 destinasjoner verden over frem til 2026, med aktiviteter som passer for alle. Med dagens lansering av "MORE"—rederiets nye merkevarestrategi—får NCLs gjester enda mer av det de liker best når de reiser på cruise med NCL.

Premium drikkevarer

NCLs populære "Free at Sea"-pakke oppgraderes til "More At Sea" og vil inkludere et enda større utvalg av premium drikkemerker i alle spritkategorier, som Grey Goose vodka, Casamigos Tequila, Woodford Reserve bourbon whisky og flere. På tvers av flåten kan gjestene velge mellom over 100 spesialcocktails, servert på mer enn 80 barer, inkludert NCLs prisvinnende Metropolitan Bar, som finnes eksklusivt på Prima Class-skipene.

"More at Sea™" gjør det også mulig for gjestene å nyte enda flere måltider på skipenes populære spesialrestauranter. Med høyhastighetsinternett fra Starlink får man raskere og mer stabil forbindelse om bord, og alle gjester per lugar får 150 minutter gratis WiFi. Pakken inkluderer fortsatt $50 i rabatt på landutflukter i alle havner for den første gjesten, samt opptil €300 i rabatt på flyreisen for gjest nummer to på utvalgte cruise.

Førsteklasses oppgradert opplevelse

– Vi har investert mye tid i å lytte til våre gjester og våre reisepartnere, og det de ønsker er å se mer, oppleve mer og nyte mer når de ferierer med oss. De vil også at det skal være enkelt og ukomplisert, og derfor er vi i dag glade for å lansere videreutviklingen av vårt signaturprodukt 'Free at Sea'. Den splitter nye og oppgraderte 'More At Sea'-pakken vil levere en førsteklasses oppgradert opplevelse med mer variasjon, flere valgmuligheter og større verdi for å forbedre gjestenes ferie, inkludert flere premium drikkevarer, flere muligheter til å oppleve våre spesialrestauranter, bedre tilkobling med Starlinks høyhastighetsinternett og mye mer, sier David J. Herrera, president for Norwegian Cruise Line.

NCL er kjent for å ha et underholdningsprogram i verdensklasse. Teaterfans kan nå se frem til enda større variasjon i underholdningen—både i og utenfor skipenes teatersaler vil det være noe for enhver smak. NCL legger stor vekt på musikalske produksjoner med global appell, som passer for selskapets internasjonale klientell.

Ny cruise-app

For å gjøre ferien enklere lanserer NCL en ny mobilapp. Norwegian Cruise Line-appen er designet for å strømlinjeforme hele gjesteopplevelsen og forenkle planleggingsprosessen av cruiset. Appen har forbedrede funksjoner sammenlignet med den tidligere versjonen; den er mer intuitiv, har en enklere innsjekkingsprosess og en forbedret startskjerm med mer relevant reiseinformasjon. Appen er allerede tilgjengelig på noen av skipene og vil være rullet ut på hele flåten innen 31. desember 2024.

Aktiviteter er også et område hvor gjestene vil få flere og mer spektakulære opplevelser i de kommende årene. I henholdsvis 2025 og 2026 vil gjestene om bord på skipene i den nye Prima Plus-klassen, Norwegian Aqua og Norwegian Luna™, bli introdusert for NCL-eksklusive attraksjoner, inkludert Aqua Slidecoaster—verdens første hybrid mellom en berg-og-dal-bane og en vannsklie.

Powered by Labrador CMS