Hotell
- Full krig om hotellgjestene
- Jeg mener vi er i full krig om hvem som eier gjestene. Det er ikke "disruptors" som som er den største trusselen, men allerede etablerte teknologi-giganter som , og andre, som er de virkelige konkurrentene for hotellindustrien, sa s CEO, , under nylig.For verdens største hotellselskap, Marriott, er lojalitetsprogrammene svært viktige for å styrke forholdet til egne gjester. 1.august skal de slå sammen tre lojalitetsprogrammer, nesten to år etter at Marriott kjøpte . Nærmere 1400 Starwood-hoteller skal overføres til samme teknologiplattform som Marriotts øvrige hoteller.
AirbnbAmazon, Google, FacebookTencent, AlibabaMarriott InternationalArne SorensenNYU International Hospitality Industry Investment ConferenceStarwood Hotels & Resorts
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP