- Full krig om hotellgjestene

Publisert: 12. juli 2018 kl 14.09
Oppdatert: 12. juli 2018 kl 14.09
- Jeg mener vi er i full krig om hvem som eier gjestene. Det er ikke "disruptors" som Airbnb som er den største trusselen, men allerede etablerte teknologi-giganter som Amazon, Google, Facebook, Tencent, Alibaba og andre, som er de virkelige konkurrentene for hotellindustrien, sa
Saken fortsetter under annonsen
Marriott Internationals CEO, Arne Sorensen, under NYU International Hospitality Industry Investment Conference nylig. For verdens største hotellselskap, Marriott, er lojalitetsprogrammene svært viktige for å styrke forholdet til egne gjester. 1.august skal de slå sammen tre lojalitetsprogrammer, nesten to år etter at Marriott kjøpte Starwood Hotels & Resorts
Saken fortsetter under annonsen
. Nærmere 1400 Starwood-hoteller skal overføres til samme teknologiplattform som Marriotts øvrige hoteller.