Hotell

Nylansering av Radisson Rewards

Radisson kan nå tilby medlemmene sine et oppgradert lojalitetsprogram, Radisson Rewards, med forbrukertilpassede og skreddersydde belønninger basert på gjestenes preferanser og tidligere forespørsler.

Publisert Sist oppdatert

Radisson Hotel Group lanserte denne uken sitt oppgraderte lojalitetsprogram Radisson Rewards. Det åpner muligheten for at medlemmene kan oppleve eksklusive fordeler raskere ettersom VIP-medlemmer avanserer til det høyeste nivået dobbelt så raskt som før. Fordelene kan nås fra dag én og er tilgjengelige gjennom hele medlemsreisen – fra inspirasjon til booking. De nye fordelene inkluderer blant annet gratis oppgraderinger, rabatter på mat og drikke, og muligheten til å gjøre oppholdet helt karbonnøytralt.

Medlemmer kan bruke poengene sine akkurat hvordan og når de vil, gjennom en ny fleksibel innløsningsmodell – en helt ny funksjon som gir medlemmene friheten til å velge hvor mange poeng de skal bruke for en Award Night, og kombinere et valgfritt antall poeng med kontanter for rombestillinger eller hotelltjenester.

– Disse spennende, raskt tilgjengelige fordelene håper vi vil oppmuntre nye medlemmer til å bli med i et av verdens raskest voksende bonusprogram og imponerende hotelltilbud, sier Cristina Serra, Global Senior Vice President Brand Strategy & Guest Experience hos Radisson Hotel Group.

Siden lanseringen av Radissons forrige utgave av Radisson Rewards har ambisjonen vært å levere spennende fordeler, gratis oppgraderinger og eksklusive opplevelser til medlemmene for å sikre et minneverdig hotellopphold. Det nye og oppgraderte Radisson Rewards er en forlengelse av dette, og fokuserer på å skape en opplevelse som er enda mer skreddersydd for medlemmene. I Norge teller lojalitetsprogrammet i underkant av 600.000 medlemmer.

Powered by Labrador CMS