Hotell

Radisson RED Oslo Økern henter ledere tilbake til hotellbransjen

Det nærmer seg åpning av Radisson RED Oslo Økern, et nytt hotell i ett fremtidsrettet bygg på spennende Økern Portal.

Publisert Sist oppdatert

Det nye hotellet skal driftes av Norlandia Hotel Group (NHG).

Radisson RED får 204 rom, fleksible konferanseløsninger, restaurant og en unik toppetasje med Rooftop-bar og uteservering, med fantastisk panoramautsikt over Oslo.

Fen Wang (26) er ansatt som ny Sales & Marketing Manager – en spennende stilling som vil spille en viktig rolle for RED Økerns kommersielle etablering. Fen hentes fra retail og rollen som butikksjef for klesbutikken Message i Oslo, men er opprinnelig fra hotellbransjen, med fagbrev i resepsjonsfag i bagasjen.

RED Økern har i sin rekrutteringsstrategi en ambisjon om å hente sterke ressurser tilbake til hotell- og reiselivsbransjen etter en tøff pandemi. Nå bruker hotellet sitt konsept aktivt i å tiltrekke seg spennende kandidater.

Hotellets direktør, Jørgen Holte, er dermed ekstra stolt over å få på plass Fen i teamet.

  • Det er utrolig gøy at vi nå kan presentere et talent som Fen i en så spennende og viktig rolle. Fen er sprudlende, kreativ, løsningsorientert og har en genuin motivasjon for å løse kundenes behov. Det at vi i tillegg oppnår og hente en ressurs som Fen tilbake til vår bransje, gjør det hele ekstra gøy og er i tråd med våre mål, sier Holte

Tilbake til bransjen med RED-energi!

  • Radisson RED Oslo Økern er noe nytt, rått og banebrytende! Å være med på og starte opp et hotell fra scratch og bygge opp RED Økern sammen med resten av teamet, er utrolig spennende, jeg klarer nesten ikke å vente, forteller Fen.

Fen så også en utviklingsmulighet i rollen:

  • Min nye jobb byr på nye muligheter for meg innenfor B2B salg, da jeg har mest erfaring med direkte salg innenfor butikk og B2C. Nå skal jeg ut og selge en totalopplevelse for kunder og gjester, en oppgave jeg gleder meg til å ta fatt på!

Hvorfor valgte du og returnere til hotellbransjen?

  • Etter noen år i hotell fikk jeg muligheten til å bryne meg på en lederstilling i retailbransjen, men årene gikk og savnet ble for stort. Spesielt etter pandemien, har jeg savnet det å ha gode samtaler med gjester, hyggelige møter med kunder og hele atmosfæren med kollegaene på tvers av avdelingene, rett og slett hele reiselivskulturen. Da ble det plutselig ikke et vanskelig valg.
Powered by Labrador CMS