I løpet av de siste 18 månedene har Marriotts Four Points Flex by Sheraton-merke signert mer enn 40 avtaler, bare i Europa.

Marriott vil ha flere mellomklasse-hoteller i Europa, Midtøsten og Afrika

Marriott International trapper opp sin merkevareutvikling i hele Europa, Midtøsten og Afrika (EMEA), som svar på økende etterspørsel på tvers av flere hotellsegmenter.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS