Hotell
Radisson Hotel Group setter fart på ekspansjonsplanene
Etter en god start på 2022, fortsetter Radisson Hotel Group på sine ambisiøse ekspansjonsplaner i viktige markeder i EMEA og APAC.
Radisson Hotel Group hadde i fjor sitt beste år noensinne for nye oppkjøp, og målene for 2022 overstiger fjorårets. Det legges også opp til betydelig vekst i APAC innen 2025, gjennom å realisere kraften som ligger i deres mangfoldige merkevarer og partnerskap i regionen.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
For Godt Brød er økologiske råvarer filosofi – og et konkurransefortrinn
Airbnb får gigantbot av Spania
100 års jubileum for Grüne Woche i 2026
Oslometeren skal utredes
Thon samler alle sine kjøpesentre
Mest leste artikler
Historisk gjenåpning: Nils Flatmark leder Savoy 1918s kjøkken
Oppdag de største reisetrendene for 2026: Personlige og meningsfulle opplevelser
Nye Radisson-hoteller i Bergen: Unike opplevelser med Magic Norway
Opplev Hobo Oslo: Et unikt lifestyle-hotell i hjertet av byen
RevPAR-utvikling for Oslo-hotellene: En analyse av november 2025