Hotell

Scandic har gjort et kjempesprang i Europas største, uavhengige merkevareundersøkelse om bærekraft. På bildet: Administrerende direktør Asle Prestegard og direktør for marked, merkevare og kommunikasjon, Tine Birkeland Westby.

Scandic Norge i bærekrafttoppen i hotellbransjen

Hotellkjeden avanserte 57 plasser på Europas største, uavhengige merkevareundersøkelse om bærekraft. – En anerkjennelse til alle våre dyktige medarbeidere, sier administrerende direktør Asle Prestegard i Scandic Norge.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 549,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1788,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 143,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1406,-

KJØP

Powered by Labrador CMS