– Asia er et vekstmarked, sier administrerende direktør i TUI Group, Sebastian Ebel.

Strategisk satsning for TUI i Asia

Selskapet fortsetter å vokse i Asia med en rekke nye hotellprosjekter i Kina, Vietnam og Indonesia.

Publisert

Ifølge administrerende direktør Sebastian Ebel i TUI Group ligger det store forretningsmuligheter i økende etterspørsel etter kvalitetsferier i Asia. 

– Asia er et vekstmarked.

– Asia er et vekstmarked. Vi tiltrekker oss allerede både europeiske gjester og asiatiske reisende. Det øker vår globale tilstedeværelse. I tillegg blir vi mindre avhengig av det europeiske markedet, sier Ebel. 

TUI er allerede en stor aktør med 18 hoteller i seks asiatiske land, inkludert destinasjoner som Maldivene, Thailand og Sri Lanka.

Reiseselskapet planlegger å mer enn doble antallet hoteller i de kommende årene, med nye hotellprosjekter for merkevarene TUI Blue, TUI Suneo og den nye luksusmerkevaren The Mora på Bali.

22 nye hoteller på tre år

Noen av de første milepælene i 2024: åpningen av TUI Blue Maduzi Bangkok i Thailand og TUI Blue Berawa på Bali.

Alle nye hoteller forventes å åpne innen de neste tre årene. 22 prosjekter er allerede underveis.

Powered by Labrador CMS