Hotellgjestene vil kreve toppnivå på renhold og hygiene, post-covid-19
HANS KRISTIANSEN HANS KRISTIANSEN
PublisertSist oppdatert
Annonse
Reiselivsbransjen må være forberedt på betydelige forandringer i kundenes forventninger og krav, når restriksjonene for reiser blir avviklet og reiseaktiviteten igjen starter. Særlig må overnattingssektoren være forberedt på at gjestene nå vil kreve toppnivå på renhold og hygiene, mener det internasjonale dataanalyseselskapet GlobalData.
Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.
Nylige artikler
Skal skape en ledende vinterdestinasjon på Bjorli
1 av 7 velger å feire jul eller nyttår i utlandet
Dette vil folk oppleve på reise i 2026
Høy kundetilfredshet hos SJ Norge
Christian André Pettersen og Team Norway er klare for Bocuse d’Or Europa
Mest leste artikler
Hvordan KI revolusjonerer hotellbransjen: Effektivitet og personalisering
Geir-Rune Larsen tildelt matkulturpris for rekruttering til restaurant- og matfag
Oslometeren: Enklere og rimeligere uteservering i Oslo
Airbnb får stor bot i Spania for ulovlige utleieannonser
Air Baltic gjenopptar flyrute mellom Tallinn og Oslo i 2026