At vilt kommer på annenplass og oppfattes som mer norsk enn lapskaus, fårikål og sodd, overrasker Sofia Fattori, kulinarisk ansvarlig i HelloFresh.

1 av 2 nordmenn mener vi har en unik matkultur

Selv om internasjonale retter har økt i popularitet, mener nordmenn at vi har en unik matkultur, på nivå med den franske, italienske, indiske og japanske.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 549,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1788,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 143,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1406,-

KJØP

Powered by Labrador CMS