Fra venstre: Thor Yukio Møller (General Manager Nordic, Moët Hennessy), Jakob A. Stordalen (styreleder, Belmonte Beverage Group), Petter A. Stordalen (medeier, Belmonte Beverage Group), Stein-Erik Helverschou-Treverket (CEO, Belmonte Beverage Group), Erik Stavåsen (Market Manager Norway, Moët Hennessy).

Moët Hennessy til Belmonte

Stordalen-familiens drikkevareselskap, Belmonte Beverage Group, tar over distribusjonen av Moët Hennessy-porteføljen i det norske markedet.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS