Norskeide Havila Kystruten har blitt tildelt det offisielle opphavsmerket «Made in Norway» av Innovasjon Norge
Havila Kystruten
Havila Kystruten kan nå bruke opphavsmerket «Made in Norway» i sin markedsføring
Norskeide Havila Kystruten har blitt tildelt det offisielle opphavsmerket «Made in Norway» av Innovasjon Norge, etter en søknadsprosess som inkluderer strenge kriterier når det gjelder norsk opphav og verdiskaping, men også forpliktelser innenfor bærekraft og til produktkvalitet.
Det skal sikre at de
høyeste standarder for norsk kvalitet opprettholdes under den nye
opphavsmerket. Sertifiseringsmerket er utformet for å øke norske selskapers
konkurransekraft i det internasjonale markedet.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
For Godt Brød er økologiske råvarer filosofi – og et konkurransefortrinn
Airbnb får gigantbot av Spania
100 års jubileum for Grüne Woche i 2026
Oslometeren skal utredes
Thon samler alle sine kjøpesentre
Mest leste artikler
Historisk gjenåpning: Nils Flatmark leder Savoy 1918s kjøkken
Oppdag de største reisetrendene for 2026: Personlige og meningsfulle opplevelser
Nye Radisson-hoteller i Bergen: Unike opplevelser med Magic Norway
Opplev Hobo Oslo: Et unikt lifestyle-hotell i hjertet av byen
RevPAR-utvikling for Oslo-hotellene: En analyse av november 2025