Leder for designdrevet innovasjon i DOGA, Anne Bull (til venstre) og daglig leder i KOK, Kristin Lorange. KOK får nå 700 000 kroner i innovasjonsmidler fra DOGA til å eksportere norsk badstukultur til Europa og USA.

Innovasjonsstøtte til reiseportal, turistøy og badstubølge

Nå får Up Norway, Træna 365 og KOK støtte fra DOGA for å bruke designmetodikk til innovasjon i reiselivet.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 549,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1788,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 143,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1406,-

KJØP

Powered by Labrador CMS