Nytt om navn Richard Svartvik Redaksjonen Publisert 18.04.2023 - 09:57 Sist oppdatert 18.04.2023 - 11:57 Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på e-post Annonse For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene: Reiseliv1 & Convenience Nett og papir 3 mnd 150,- 575,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett og papir 12 mnd 1875,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett 1 mnd 1,- 145,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett 12 mnd 1430,- KJØP Allerede abonnent? Logg inn her ✕ nytt om navn Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på e-post
Helsebringende trend-drink De siste månedene er en tradisjonsrik, japansk grønn te blitt oppdaget, spesielt av ungdommer som følger med på trendene. For en gangs skyld er det snakk om en svært sunn trend. Matcha kan drikkes både varm og iskald, og spises i riskaker eller iskrem.
Folk skal på ferie til sol og varme i påsken Det er i skoleferiene «alle» vil reise. I påskeferien er 8 av 10 charterseter solgt og det fylles opp dag for dag. TUI ser en økning i bestillinger på 40 % sammenlignet med samme periode i fjor.
Folk flest mer forsiktige, betaler ned forbruksgjeld Nordmenn betaler nå ned både kredittkort- og inkassogjeld, og bruker mindre penger ute på byen. 28 prosent av utelivsbedriftene beskriver situasjonen som dårlig.