Senja har mye å by på for vinterturistene Cornelius Poppe Senja har blitt en merkevare for vinterturister Aldri før har vinterturistene kommet så tidlig til Senja. Nordlysturistene har for alvor har oppdaget omlandet rundt «vinterhovedstaden» Tromsø Redaksjonen Reiseliv1 Publisert 11.11.2024 - 10:41 Sist oppdatert 11.11.2024 - 10:41 Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på e-post Annonse For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene: Reiseliv1 & Convenience Nett og papir 3 mnd 150,- 549,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett og papir 12 mnd 1788,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett 1 mnd 1,- 143,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett 12 mnd 1406,- KJØP Allerede abonnent? Logg inn her ✕ vinterturisme turisme senja opplevelser jørgen wang visit senja region Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på e-post
Enorm investeringsvilje i cruiseindustrien Fra å ha hatt alle skipene i opplag og fullstendig bookingtørke under pandemien, er cruiseindustrien nå tilbake, tilsynelatende sterkere og mer optimistisk enn noen gang. Cruiserederiene har 67 skip i bestilling, for totalt USD 57 milliarder (NOK 601 milliarder). 10 nye skip med fra passasjerkapasitet fra 728 til 5714 blir levert i 2024. I 2025 skal det leveres 15 skip med passasjerkapasitet fra 180 til 6000.
Topcamp lanserer ny leirskole i Lindesnes Topcamp, som er kjent for sine 10 unike destinasjoner i Norge og driften av Hallingdal Leirskole, utvider nå sitt tilbud til kysten, med lanseringen av Sjøsanden Leirskole i samarbeid med Lindesnes kommune.