Reiseliv
Hurtigruten
Tyske turister synes Norge er blitt mer attraktivt som reisemål
Norsk reiseliv må for andre året på rad basere seg på at norske turister gjenoppdager sitt eget ferieland, for bare to prosent av utenlandske turister svarer at de har tenkt seg til Norge med det første, viser Innovasjon Norges internasjonale coronabarometer.
Det er kanskje ikke spesielt underlig, all den tid reiserestriksjoner preger hverdagen til de aller fleste. Dermed er de lave forventningene til reising først og fremst et uttrykk for liten tro på at det faktisk vil være mulig å reise.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Kristiansand har verdens vakreste museum
De fleste reiselivsbedrifter mener markedet er godt eller tilfredsstillende
Staten bruker 1,2 milliarder kroner i året på Hurtigruten og Havila
Viktig presisering i budsjettforliket
Lanserer SAS Holidays
Mest leste artikler
Opplev verdens beste vingård: Norskeide Vik i Chile
Dramatisk budsjettkutt truer norsk reiseliv og markedsføring
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner
Filefjellstuene satser stort med ny hotellsjef Anna Fehrm
Sterk vekst i soliditet og lønnsomhet i norsk overnattingsbransje 2024