Reiseliv
Foto: Istock/AleksandarNakic
Klart for ny sesong av rekrutteringskampanjen Smak deg frem
Tredje runde av rekrutteringskampanjen "Smak deg frem" lanseres i disse dager. NHO Reiseliv er en av initiativtakerne bak kampanjen, hvor målet er å vise mulighetene som ligger i utdanningsprogrammet Restaurant- og matfag.
− For oss er det viktig å vise at videregående skole ikke handler om hva du blir, men heller om hva du lærer. Gjennom Smak deg frem-filmene viser vi frem den viktige kompetansen og de ettertraktede egenskapene de unge får ved å velge nettopp Restaurant- og matfag – og det er ikke rent få, sier politisk rådgiver på kompetanse og rekruttering i NHO Reiseliv, Henrik Hamborg.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Skal skape en ledende vinterdestinasjon på Bjorli
1 av 7 velger å feire jul eller nyttår i utlandet
Dette vil folk oppleve på reise i 2026
Høy kundetilfredshet hos SJ Norge
Christian André Pettersen og Team Norway er klare for Bocuse d’Or Europa
Mest leste artikler
Hvordan KI revolusjonerer hotellbransjen: Effektivitet og personalisering
Geir-Rune Larsen tildelt matkulturpris for rekruttering til restaurant- og matfag
Ringnes vokser i conveniencemarkedet med Gatorade og Farris Frus
SAS øker kapasiteten til fotball-VM med flere flyvninger og større fly
Nord-Norge leder verdiskaping i norsk reiseliv i 2024