Flere kunder av Norwegian har under innsjekking på norwegian.no blitt nektet å fly dersom de krysser av for at de har gjennomgått Covid sykdom eller hatt symptomer i løpet av de siste 14 dagene. Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB

Norwegian kunder fikk beskjed om at de ikke kunne fly dersom de nylig har vært korona-syk eller har hatt symptomer

Publisert: 5. juli 2022 kl 19.39
Oppdatert: 6. juli 2022 kl 10.11

­Reiseliv1 kontaktet Norwegian for å høre om dette stemmer, og hvorfor det i så fall er tilfelle.
Norwegian stilte seg først spørrende til henvendelsen og svarte at de tidligere har spurt om man har de relevante sertifikatene/koronapass som da krevdes for å reise til ulike destinasjoner, men at dette er en funksjonalitet som ble «slått av» i april.

Etter en gjennomgang hos Norwegian fikk vi likevel raskt svar at det hadde skjedd en glipp. 
– Dette er et skjema som skulle vært «slått av» og som dessverre ikke har blitt det. Vi vil rette opp dette nå, uttaler kommunikasjonsavdelingen til Reiseliv1.
 

Saken fortsetter under annonsen

Ledige stillinger – reiseliv