Reiseliv
Luftfartstilsynet gir SAS frist til 15. september med å betale tilbake kundenes ubrukte billetter etter pilotstreiken. Foto: Tor Erik Schrøder / NTB
Sas må betale streikerammede kunder innen en uke
Luftfartstilsynet gir SAS frist til 15. september med å betale tilbake kundenes ubrukte billetter etter pilotstreiken. Men erstatning for andre merutgifter kan ennå trekke ut i tid.
Søndag 21. august, én måned etter at pilotstreiken i SAS var over, gjensto fortsatt nær 8.000 krav av totalt rundt 85.000 innmeldte norske krav, skriver E24.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Citybox skal åpne sitt tredje hotell i Bergen
Regjerende Nordisk mester blir Executive Head Chef på Savoy 1918
Norge - et kvalitetsbevisst marked for portvin
Classic Norway Hotels kåret til Årets bedrift
Dette blir cruisetrendene neste år
Mest leste artikler
Oppdag de største reisetrendene for 2026: Personlige og meningsfulle opplevelser
Nye Radisson-hoteller i Bergen: Unike opplevelser med Magic Norway
Opplev Hobo Oslo: Et unikt lifestyle-hotell i hjertet av byen
RevPAR-utvikling for Oslo-hotellene: En analyse av november 2025
Heimr Collection ansetter Linnéa Gustafsson som Chief People Officer