Reiseliv

Selskapet Flyr til topps på kundetilfredshet

Da Flyr ble lansert, lovet selskapet at det skulle bli et kundevennlig selskap. Det har de lykkes med, for selskapet får nå premie for sin kundeservice.

Publisert Sist oppdatert

­Selskapet er kåret til å ha den beste kundeservicen av alle de norske flyselskapene. Hos Flyr legger de ikke skjul på at de er tilfreds med å få denne tilbakemeldingen på et av selskapets viktigste satsinger, skriver nettstedet flysmart24.no.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS