Reiseliv

– Jeg har stor tro på norsk reiselivsnæring. Næringen har en sterk utviklingskraft, det er kanskje noe av det som har imponert meg mest på den rundreisen jeg har vært nå i høst, sier Aase Marthe J. Horrigmo, ny direktør for reiseliv i Innovasjon Norge.

Innovasjon Norge Reiseliv: Vil sørge for at lokal verdiskapning blir høyest mulig

Aase Marthe J. Horrigmo tiltrådte i høst som ny direktør for reiseliv i Innovasjon Norge. De første ukene ble brukt til å reise rundt om i landet for å gjøre seg kjent med næringen og de som jobber der.

Publisert Sist oppdatert

­Hun forteller at hun opplevde en bransje som er opptatt av utvikling og kvalitetsheving, og ikke minst økning av verdiskapningen. – Bransjefolk tenker hvordan de skal utvikle seg videre, fornye produktene og bli bedre, nærmest uansett rammebetingelser. Det er det beste grunnlaget å bygge videre på. Rammebetingelsene er selvfølgelig viktige, men det er folkene som driver bransjen som er avgjørende, sier Aase Marthe J. Horrigmo.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS