Reiseliv

I et drøyt år har teamet vårt blant annet jobbet med å utvikle et nytt grafisk design, et tydeligere fokus på det skandinaviske markedet og forbedret ytelse, sier Lena Axelson, leder for Web BWH Hotel Group Scandinavia.

BWH Hotel Group satser stort digitalt

Første steg i satsingen er lanseringen av en ny skandinavisk nettside, og i fremtiden planlegges også utvikling av en forbedret app og mer integrerte AI-funksjoner.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS