Reiseliv

– Med disse grepene, legger vi tilrette for videre vekst for Hurtigruten langs norskekysten og for HX på verdens mest spennende ekspedisjonscruise-destinasjoner, sier konsernsjef Daniel Skjeldam i Hurtigruten Group.

Hurtigruten Group får to selvstendige merkevarer

Hurtigruten Norge beholder det tradisjonsrike og historiske navnet Hurtigruten. Den globale virksomheten i Hurtigruten Expeditions går over til å hete HX. Endringene legger tilrette for at Hurtigruten og HX kan utvikle seg og vokse i hver sin retning.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 549,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1788,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 143,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1406,-

KJØP

Powered by Labrador CMS