Reiseliv
– Med disse grepene, legger vi tilrette for videre vekst for Hurtigruten langs norskekysten og for HX på verdens mest spennende ekspedisjonscruise-destinasjoner, sier konsernsjef Daniel Skjeldam i Hurtigruten Group.
Hurtigruten Group får to selvstendige merkevarer
Hurtigruten Norge beholder det tradisjonsrike og historiske navnet Hurtigruten. Den globale virksomheten i Hurtigruten Expeditions går over til å hete HX. Endringene legger tilrette for at Hurtigruten og HX kan utvikle seg og vokse i hver sin retning.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 549,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1788,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 143,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1406,-
KJØP