Reiseliv VisitBritain London bruker 120 millioner på ny kampanje for å lokke turister HANS KRISTIANSEN Publisert 28.02.2022 - 14:25 Sist oppdatert 28.02.2022 - 15:25 Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på e-post Annonse For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene: Reiseliv1 & Convenience Nett og papir 3 mnd 150,- 575,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett og papir 12 mnd 1875,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett 1 mnd 1,- 145,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett 12 mnd 1430,- KJØP Allerede abonnent? Logg inn her ✕ reiseliv london Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på e-post
Rekrutteringskampanje har økt søkertallene til restaurant- og matfag - kampanjen vant også gull i SABRE Awards
Rekordmange overnattinger i februar Det var totalt 2,3 millioner overnattinger ved norske hoteller, campingplasser og andre overnattingssteder i februar. Det er ny rekord for februar måned, ifølge SSB.
Millioner i tilskudd til de mest populære turstiene Ni av de mest besøkte nasjonale turstiene får til sammen 10,8 millioner kroner. Pengene skal bidra til mindre slitasje og økt sikkerhet.