Reiseliv Gorm Kallestad / NTB SAS med kjempetap for siste firemånedersperiode SAS melder om tap på nesten 2,3 milliarder kroner for perioden 1. november 2023 til 29. februar 2024. NTB Publisert 26.03.2024 - 10:07 Sist oppdatert 26.03.2024 - 11:07 Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på e-post Annonse For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene: Reiseliv1 & Convenience Nett og papir 3 mnd 150,- 549,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett og papir 12 mnd 1788,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett 1 mnd 1,- 143,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett 12 mnd 1406,- KJØP Allerede abonnent? Logg inn her ✕ reiseliv luftfart Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på e-post
Bleisure øker i popularitet: Blant norske forretningsreisende økte lengden på oppholdet med 38 prosent
Storkontroll i julebordsesongen – Skattepatruljen fant feil hos halvparten av de kontrollerte serveringsstedene
Bedre konkurranse i markedet for matbestillingsplattformer For snart tre år siden vedtok Konkurransetilsynet såkalte avhjelpende tiltak i markedet for matbestillingsplattformer. Vedtaket gjaldt Foodora. Bakgrunnen var mistanke om misbruk av dominerende stilling.
Fremtidens reiseliv trenger ledere som handler samfunnsansvarlig Reiselivet er en del av samfunnet og må derfor tilpasse seg og bidra til et samfunn i sterk omstilling. Vi vet at dette innebærer store utfordringer. Hvordan reiselivet bør handle for å møte disse utfordringene på best mulig måte er et vanskeligere spørsmål å besvare.
Ny satsning for å samle landbruket, reiselivet og matproduksjonen i Innlandet Stadig flere regioner samarbeider og slår seg sammen for å løfte sine spesialiteter innen lokalmat, landbruk og reiseliv. Matfylket Innlandet er enda en ny aktør som deltar på UMAMI Arena for første gang. Målet er å vise frem og gi en skikkelig smakebit av det beste fra hele regionen.