Skandinavia øker tempoet og inntar tredjeplassen

Etter de første to ukene av Norwegian Cruise Lines (NCL) sin "Walk for Wellness"-kampanje, begynner de foreløpige resultatene å tikke inn. Mer enn 1.100 reisebyråansatte fra både Skandinavia og resten av Europa har gjort store fremskritt.

Publisert

Skandinavia har, etter de første to ukene, kapret en imponerende tredjeplass, kun slått av Spania og DACH-regionen. I løpet av kampanjens første to uker har reisebyråansatte fra Danmark, Sverige og Norge tilsammen gått 5.789 kilometer og tatt nøyaktig 7.984.896 skritt. I Skandinavia gikk deltakeren med det beste resultatet hele 118 kilometer alene i kampanjens første uke.

Samlet sett har deltakerne i kampanjens første to uker på tvers av hele Europa gått 88.132.578 skritt og tilbakelagt 62.066 kilometer, noe som tilsvarer totalt 386.390 aktive minutter.

I tillegg har reisebyråansatte nådd de første milepælene på Norwegian Aqua sin virtuelle reise, som har resultert i en donasjon på €2.000 til Gamian-Europe, en pasientdrevet, paneuropeisk organisasjon som representerer og forsvarer rettighetene og interessene til mennesker med psykiske lidelser over hele Europa.

 Den vennskapelige konkurransen fortsetter med neste ukes utfordring: Alle deltakende reisebyråansatte oppfordres til å ta en selfie sammen med kollegaer på en av deres gåturer. Blant alle deltakerne trekker NCL tre Lieferando/Just Eat/takeaway.com-gavekort på 50 euro hver til neste teamlunsj.

 Du kan fortsatt bli med! Reisebyråansatte som ønsker å delta i NCLs "Walk for Wellness", kan fortsatt registrere seg på www.ncl.com/w4w.

 

Powered by Labrador CMS