Restaurant Reitan convenience kjøper kaffekjede i baltikum HANS KRISTIANSEN Publisert 03.10.2018 - 08:25 Sist oppdatert 03.10.2018 - 10:25 Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på e-post Annonse For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven. Reiseliv1 & Convenience Nett og papir 3 mnd 150,- 575,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett og papir 12 mnd 1875,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett 1 mnd 1,- 145,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett 12 mnd 1430,- KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Prisliste restaurant Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på e-post
Et optimistisk blikk på sommeren og et skritt i riktig retning Verden er i endring, men midt i dette står reiselivet som en kilde til aktivitet, arbeidsplasser og fellesskap. Ferske tall fra NHO Reiseliv viser at optimismen stiger inn mot sommeren, samtidig som vi nylig fikk på plass et politisk kompromiss som gir næringen et litt bedre utgangspunkt framover. Samtidig må vi fortsette å jobbe for forutsigbare rammevilkår, slik at reiselivet kan fortsette å skape verdier og fellesskap.
– Skal være ledende innen mat og drikke blant hotellene Thon Hotels’ ambisjon er å være den foretrukne arbeidsplassen innen horeca. I spissen for dette arbeidet står F&B direktør Johan Love Laursen og kreativ utvikler F&B, Filip August Bendi. Laursen har det overordnede ansvaret med strategier og oppfølging, mens Filip Bendis oppgave er å inspirere de som jobber med mat og drikke i Thon Hotels og jobbe kreativt. F&B står for ca 20 prosent av totalomsetningen i Thon Hotels.
Nordmenn er mest reiselystne i Norden 68% av østlendingene svarer at de skal reise på ferie til utlandet de neste 12 månedene, mens 46 % av nordlendingene svarer det samme.