Restaurant

Et synlig vinskap gir både gjester og ansatte et tydelig signal om at her satses det på vin.

God vinlagring gir mersalg og bedre gjesteopplevelser

Servitører i en restaurant som har en praktisk og iøynefallende lagring av vin, kan spare mye tid, som de heller kan bruke til å gi gjestene service. – Det vil føre til øket salg og en bedre gjesteopplevelse, sier Ken Engebretsen, som leverer løsninger for vinlagring til både hotell- og restaurantbransjen, og private.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS