Kampanjen «Smak deg frem» ble tildelt gull i SABRE Awards (Superior Achievement in Branding, Reputation & Engagement) under prisutdelingen i London 2. april. På bildet står NHO Reiselivs Trine K Dabbadie på scenen sammen med representanter fra smak-deg-frem-skaperne Trigger.
Kampanjen «Smak deg frem» ble tildelt gull i SABRE Awards (Superior Achievement in Branding, Reputation & Engagement) under prisutdelingen i London 2. april. På bildet står NHO Reiselivs Trine K Dabbadie på scenen sammen med representanter fra smak-deg-frem-skaperne Trigger.

Rekrutteringskampanje har økt søkertallene til restaurant- og matfag - kampanjen vant også gull i SABRE Awards

Sabre Awards er en av de mest prestisjetunge PR- og kommunikasjonsprisene i verden - også kjent som VM i kommunikasjon

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS